czwartek, 29 stycznia 2015

Babeczki z Oreo

Długo chodziło za mną coś dobrego.
Zabłąkana paczka Oreo oraz maliny w zamrażarniku podsunęły mi genialny pomysł!








Przepis jest tutaj: Babeczki z Oreo  - dla lubiących fejsa
Dla pozostałych:

Paczka Oreo (min 16 sztuk)
Maliny
160g miekkiego masła
160 g mąki
120 g drobnego cukru
3 jaja
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka esencji waniliowej / miąższ z 1 laski

Przesiej mąkę i proszek (można użyć sody). Masło zmiksuj z cukrem na puszystą masę. Dodawaj po jednym jajku. Powoli dodawaj mąkę z proszkiem.
Papilotki wyłóź do formy na muffiny. Polóż jedno oreo. Napełnij papilotki ciastem. Na wierzchu polóż pokruszone maliny i ciastka oreo.
Piecz ok 20-22 min w temp 180.
Mi wyszło 14 babeczek więc 2 zrobilam tylko w papilotkach, położyłam je obok blachy.

5 komentarzy:

  1. Zrobie w weeknd! Mniami! I juz zapisuję sobie twój blog u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że masz blogga ;) to juz cię mam i bede regularnie czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze zrobic mam zamiar rozwinąc się kulinarnie :) w pieczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grażynka wygladają cudnie... generalnie jestem pod wielkim wrażeniem Twoich talentów kulinarnych :) na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń